[vc_row wrap_container=”yes” el_class=”m-b-xl” css=”.vc_custom_1542188227814{padding-top: 50px !important;}”][vc_column width=”1\/2″][vc_custom_heading text=”Kontakt Yammi<\/strong>” font_container=”tag:h4|text_align:left” use_theme_fonts=”yes” skin=”primary” el_class=”m-t”][vc_column_text]Har du sp\u00f8rgsm\u00e5l til din bestilling eller vil du bare gerne i kontakt med os, s\u00e5 er der flere m\u00e5der at g\u00f8re det p\u00e5.<\/p>\n Vi sidder klar mandag til fredag kl. 9 til 22, og l\u00f8rdag plus s\u00f8ndag fra 11 til 22.<\/p>\n Vi g\u00e5r efter at svare dig s\u00e5 hurtigt som muligt.<\/p>\n Her kan du se mulighederne og hvor godt vi g\u00f8r det.<\/p>\n Hvis det, du vil snakke med os om, ikke haster helt vildt, s\u00e5 skriv en besked til os. Det tillader os mange gange at kigge lidt dybere p\u00e5 din henvendelse fremfor et hurtigt svar p\u00e5 chat eller telefonen.<\/p>\n Vi elsker de sociale medier, og du er altid velkommen til at kontakte os via dem – uanset hvad det drejer sig om. S\u00e5 har du noget, vi skal h\u00f8re om, kan du finde os her:<\/p>\n Yammi p\u00e5 Facebook<\/a>\u00a0 Yammi p\u00e5 Instagram<\/a>\u00a0 Yammi p\u00e5 Google+<\/a><\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/2″][vc_custom_heading text=”Hvad er dit sp\u00f8rgsm\u00e5l?<\/strong>” font_container=”tag:h4|text_align:left” use_theme_fonts=”yes” skin=”primary”] Hvis du har forh\u00e5ndsbetalt din ordre, har vi allerede retuneret pengene til din\u00a0bankkonto igen.\u00a0Du kan derfor trygt bestille, fra en anden restaurant.<\/span><\/p>\n Hvis du har benyttet et gavekort, vil dette v\u00e6re retur p\u00e5 din Yammi konto.<\/span>[\/vc_toggle][vc_toggle title=”Min mad er forsinket. Hvad kan jeg g\u00f8re?”]Vi beklager din bestilling er forsinket. Det bedste du kan g\u00f8re er at kontakte restauranten, og forh\u00f8re hvorn\u00e5r din bestilling er fremme. Telefonnummert st\u00e5r i den bekr\u00e6ftelse, vi har sendt dig per. e-mail.<\/span><\/p>\n Hvis du ikke kan f\u00e5 l\u00f8st det med restauranten, kan du kontakte os via en af de nedenst\u00e5ende l\u00f8sninger.\u00a0Have gerne dit ordrenummer klar, s\u00e5 kan vi hj\u00e6lpe dig bedst muligt. Du finder det i samme e-mail.[\/vc_toggle][vc_toggle title=”Hvordan ved jeg, om min ordre er blevet accepteret?”]Du vil modtage en bekr\u00e6ftelse p\u00e5 e-mail, lige s\u00e5 snart restauranten har accepteret din bestilling. Hvis du ikke kan se den i din indbakke, s\u00e5 kig eventuelt i dit spam-filter.<\/span>[\/vc_toggle][vc_toggle title=”Jeg har modtaget en forkert bestilling. Hvad g\u00f8r jeg?”]Vi er kede af, at du har modtaget noget forkert. Vi anbefaler, at du straks ringer ned til restauranten, s\u00e5 I kan finde en l\u00f8sning sammen. Deres nummer st\u00e5r i den bekr\u00e6ftelse, vi har sendt dig p\u00e5 e-mail.<\/span><\/p>\n Hvis du ikke kan f\u00e5 l\u00f8st det med restauranten, kan du altid kontakte os med en af de nedenst\u00e5ende l\u00f8sninger. Hvis du har dit ordrenummer klar, som st\u00e5r i samme e-mail, s\u00e5 kan vi hj\u00e6lpe dig hurtigere.[\/vc_toggle]<\/div>[vc_separator color=”custom” gradient=”yes”]\n <\/p> \n
\nSvartid ca. 1 min. (Find chatten nederst til h\u00f8jre i dit browservindue)<\/li>\n
\nSvartid ca. 1 min.<\/li>\n
\nSvartid ca. 10 min.<\/li>\n
\nSvartid ca. 10 min.<\/li>\n<\/ul>\nFacebook, Instagram og Google+<\/h2>\n
<\/ul><\/div>\n